מי לקוח של אורנג'?
היום הצטרפתי סופית לקהל הלקוחות הלא מרוצים של אורנג'.
כמות הטעויות בחשבון שהם עושים ורמת הטירטור שלקוח צריך לעבור כדי לקבל מענה עליהן (אגב לא משנה אם הלקוח צודק או לא), זה משהו איום ונורא.
כשאני מתקשרת לשירות, אף פעם לא יכולים לעזור לי באותו רגע, תמיד מבטיחים לחזור אלי, לא תמיד חוזרים אלי, אם כן חוזרים אלי זה כמובן בזמן שלא נוח לי לשוחח ואז האחריות ליצור קשר פעם נוספת היא עלי, מה שתמיד דוחה את הטיפול בעוד כמה ימים.
כשאני מבקשת תוך כדי השיחה לדבר עם אחראי אז תמיד אומרים לי שאין אפשרות כזו. כל נציג או נציגה שם הם בעלי בית בעצמם ועובדים לבד במשמרת.
אבל היום גיליתי משהו: אם נשארים עם הנציג מספיק זמן על הקו (ודבר אחד אפשר להגיד לזכותם: אסור להם לנתק למישהו את הטלפון בפרצוף) אז אחראי פתאום כן מופיע משום מקום ולוקח אליו את השיחה. מעניין.
תגובות
Subscribe
Login
0 Comments