Get 30% off our store with coupon code 30PERCENTOFF!
הכל

סיפור בלי סוף על בירוקרטיה וחברת גז אחת

אחרי הסופה הגדולה והפסקות החשמל שהיו במהלכה, דיברנו באיזה יום אמיר ואני ושמחנו שאנחנו לא תלויים לגמרי בחברת החשמל ושכשעברנו לבית החדש לא בחרנו להשתמש בכיריים חשמליות. ואז גם נזכרנו שבפעם האחרונה כשהתרוקן הבלון של הגז עברנו לבלון השני ולא הזמנו גז, ושבעצם כל יום אנחנו עלולים להיתקע בלי גז לבישול.

תכף ומיד התקשרנו לחברת הגז שאנחנו מנויים אליה, הזמנו בלון גז קטן, שילמנו, כמובן, והבטיחו לנו שתוך עשרה ימים הבלון יגיע. זה היה ב 16 לדצמבר 2013…

חיכינו בכיף עשרה ימים, ולהפתעתנו בדיוק ביום העשירי ולא לפניו, נגמר הגז. זה היה יום חמישי ה 26 לדצמבר. בשעה 8 בבוקר התקשרתי למוקד של הגז, לוודא שאכן הבלון החדש יגיע באותו יום, כדי שלא אשאר סופ"ש בלי גז. המוקדנית האדיבה הבטיחה שאין לי מה לדאוג, אכן רשום לה שהיום הגז צריך להגיע אלי עד שעה 16:00. מעולה.

בשעה 15:30 כשראיתי שהגז עדיין לא הגיע, התקשרתי שוב. ענתה לי מישהי אחרת, שבדקה ואמרה שמה פתאום. בכלל רשום לה שאני צריכה לקבל את הגז רק ביום ראשון. היא גם אמרה לי, שאם הייתי מתקשרת בבוקר היו יכולים להכניס אותי לרשימה של החלוקה הדחופה ולחלק לי היום אבל עכשיו כבר כמעט 16:00 אז מאוחר מידי….

ביום ראשון חיכיתי שמחה וטובת לב לבלון הגז, אך לשווא. שוב התקשרתי למוקד, שוב אמרו לי שהבלון צריך להגיע היום עד 16:00 ושאמתין בסבלנות. שוב המתנתי עד סוף היום ושוב… ניחשתם נכון. שוב הבלון לא הגיע.

במהלך היום ניסיתי כמה פעמים להתקשר, אבל לא הועיל כי מסתבר שכל השיחות מגיעות למוקד שבו רק מקבלים פניות ומעבירים אותן הלאה. אף אחת במוקד הזה לא יודעת שום דבר מעבר לזה. לא על ההסטוריה של ההזמנה ולא על העתיד שלה…

בשעה 15:30 התקשרתי שוב ואמרו לי שכנראה הייתה תקלה בחלוקה ושהגז יגיע מחר על הבוקר.

גם ביום שני הגז לא הגיע.

ביום שלישי התקשרתי בבוקר וביקשתי לבטל את ההזמנה. כעבור שעה, באורח פלא, התקשרו לבעלי ואמרו לו שהם לא מבינים על מה מדובר, שהגז כבר סופק! בעלי התקשר אלי שאצא לבדוק ואכן- מסתבר שביום שלישי, בדיוק עשר דקות אחרי שהודעתי על ביטול ההזמנה – הביאו לי את הגז בשקט בשקט בלי שאשים לב…

הללויה!

לא ממש.

בערב אמיר חזר מהעבודה וניגש לחבר את הבלון ולוודא שהכל בסדר, ומה הסתבר? בלון הגז דולף!

התקשרנו למוקד החירום, לקח זמן רב עד שענו לנו בכלל, שיחה ארוכה עם הכונן וב 11 בלילה הוא הגיע אלינו והודה, אכן, הבלון דולף. הוא אטם את הבלון והבטיח שעל הבוקר יגיעו להחליף לנו אותו.

למחרת אף אחד לא בא וגם לא התקשר. כל היום הייתי בטלפונים עם חברת הגז – כלום לא עזר. ברוב ייאושי שאלתי את אחת המוקדניות מה היא מציעה לי לעשות? אולי תנסי ללכת בעצמך לסוכנות הגז באזור שלך, היא הציעה לי. אנחנו בכל זאת רק מוקד טלפוני. לקחתי ממנה את הכתובת ואת שעות הפעילות והבוקר, יום חמישי 2/1/14 ניגשנו לסוכנות הגז ברחובות.

היה סגור.

מסתבר שבוטל הסניף ברחובות.

כמובן שבינתיים התחלנו לברר על חברת גז אחרת, אבל עדיין אנחנו צריכים שיחליפו לנו את הבלון הדולף באחד חדש. מישהו מוכן לנחש מתי זה יקרה…..?

0 0 votes
Article Rating

תגובות

comments

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments