
לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ
אל מירזוח דומלל ילב ציברק! = לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ!
השנה עולה חברת קרביץ בקמפיין פרסום רחב היקף תחת הפרסומת "איך שלא תהפכו את זה – לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ" בכיכובו של הילד תומר גל נצר, שניחן ביכולת המופלאה: לדבר הפוך.
"אני מדבר הפוך", אמר תומר כששוחחנו איתו "אבל לא חושב הפוך", דבר שהרגשתי שמצליח לייצג בדיוק את התחושה שיש לי לעיתים כל כך קרובות כלפי הילדים הפרטיים שלי כשאני מאזינה להם מפטפטים עם חבריהם או משחקים במחשב…
בכל מקרה, בקמפיין הנ"ל התכוונה קרביץ להדגיש את העובדה שמצד אחד קרביץ, כמותג, עדיין מסוגלת לפנות לקהל הצעיר של ילדים ונוער כמו גם להוריהם (ואת זה היא מצליחה להוכיח ובגדול עם קולקציה נרחבת של מוצרי "לשבור את הקרח", "גאליס", "המיניונים" ועוד, שאפשר לראות בחנויות בעונה זו), ומצד שני מסוגלת להציע מגוון מותגים ומחירים המתאימים לכל כיס (כל המדפים בחנויות קרביץ מסודרים כך שכל מוצר ניתן למצוא בכמה דרגות מחיר מהנמוך אל הגבוה – לנוחות הצרכנים).
בימים אלו מציעה קרביץ תמהיל מוצרי חזרה לבי"ס נרחב ברמות מחיר שונות ובגיוון של למעלה מ-12,000 פריטים במסגרת עשרות ירידי חזרה לבית הספר שהיא מקיימת, על מנת לתת מענה לכלל הצרכנים. תמהיל זה, יחד עם מהלך אסטרטגי שהיא מנהלת להרחבת המותג הפרטי, מביאים לטענתה לחסכון של עד 40% ללקוח!
מבחינת מגוון מוצרי חזרה לביה"ס, בקרביץ ניתן למצוא את כל מה שילדים שחוזרים למסגרות צריכים, החל מגיל הגן ועד לתלמידי התיכון והאוניברסיטה: קופסאות אוכל ובקבוקים, מחברות בכל הגדלים, כלי כתיבה מכל הסוגים, תיקי גן וילקוטים ועוד ועוד. והכל בשלל צבעים ודוגמאות שכל ילד יוכל למצוא משהו שידבר לליבו וכל הורה – את זה שיתאים לתקציב שלו (בתקווה, כמובן, שהם יהיו זהים זה לזה).
אז… איך שלא תהפכו את זה – לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ!